Reklama na www

Dostępne formy reklamy:

Baner B1
Wyświetlanie na stronie głównej oraz wszystkich podstronach*.
Reklama graficzna umieszczana na górze strony WWW w miejscu tradycyjnego bannera, pod menu.
• format: GIF, JPEG, PNG
• rozmiar: 970×250 pikseli
• waga: do 200 kb

Baner B2
Wyświetlanie na stronie głównej oraz wszystkich podstronach*.
Reklama graficzna umiejscowiona na stronie głównej, w głównej kolumnie pod sekcją: „Polecamy”.
• format: GIF, JPEG, PNG
• rozmiar: 728×180 pikseli
• waga: do 150 kb

Baner B3
Wyświetlanie na stronie głównej oraz wszystkich podstronach*.
Reklama graficzna umiejscowiona w głównej kolumnie nad sekcją: „Video”.
• format: GIF, JPEG, PNG
• rozmiar: 728×180 pikseli
• waga: do 150 kb

Baner B4
Wyświetlanie na stronie głównej oraz wszystkich podstronach*.
Reklama graficzna umiejscowiona w prawej kolumnie pod sekcją „Newsletter”
• format: GIF, JPEG, PNG
• rozmiar: 290×240 pikseli
• waga: do 150 kb

Baner B5
Wyświetlanie na stronie głównej oraz wszystkich podstronach*.
Reklama graficzna umiejscowiona w prawej kolumnie pod sekcją „Czytaj online”.
• format: GIF, JPEG, PNG
• rozmiar: 290×600 pikseli
• waga: do 200 kb

Baner B6
Wyświetlanie na stronie głównej oraz na podstronach*.
Reklama graficzna umiejscowiona nad sekcją „Kompleksowy katalog producentów i produktów z branży przemysłowej” w dolnej części serwisu.
• format: GIF, JPEG, PNG
• rozmiar: 970×600 pikseli
• waga: do 200 kb

Baner B7 – Content Box
Wyświetlanie na podstronie w wybranym materiale.
Reklama graficzna umiejscowiona w treści materiału.
• format: GIF, JPEG, PNG
• rozmiar: 728×180 pikseli
• waga: do 150 kb

Baner B8 – FullscreenBox
Jednokrotne wyświetlenie reklamy graficznej na sesję użytkownika.
Reklama graficzna wyświetlana po wejściu użytkownika na serwis, przed wyświetleniem kontentu.
• rozmiar: 1220×600 pikseli
• format: GIF, JPEG, JPG, PNG
• waga: do 250 kb

*Reklamy graficzne B2, B3, B4, B5, B7 nie są wyświetlane na stronach pełniących funkcje informacyjną oraz sprzedażową serwisu internetowego np. „Kontakt”, „Wykup dostęp” itp.
** Istnieje możliwość zamówienia reklamy w formie HTML5. Szczegóły oraz warunki techniczne po kontakcie z redakcją.

Specyfikacja techniczna

Poniższe zasady dotyczą wszystkich form reklamy dostępnych w elamed.pl. Oprócz tego konieczne jest przestrzeganie zasad szczegółowych, specyficznych dla poszczególnych form reklamy, które zebrane są w dalszej części specyfikacji.

  • Materiały reklamowe (pliki) powinny być nazywane wg następującego schematu: reklamodawca_typbannera_rozmiar.rozszerzenie np.: targikielce_C3_290x120.jpg
  • Nazwy plików nie mogą zawierać spacji, ani polskich liter.
  • Zabronione jest używanie skryptów śledzących interakcje użytkownika.
  • Reklama nie może zmieniać lub odczytywać cookie.
  • Reklama nie może zakłócać działania strony, na której jest wyświetlana.

Dostępne są też inne formy promocji (artykuły, promocja pakietowa, newslettery i inne).

Skontaktuj się z nami, aby poznać szczegóły

Magdalena Łysiak
tel. kom. +48 600 833 954
e-mail: m.lysiak@elamed.pl

Małgorzata Kozieł
tel. kom. +48 795 401 305
e-mail: m.koziel@elamed.pl

Marzena Basińska
tel. kom. +48 795 401 282
e-mail: m.basinska@elamed.pl

Sklep

STAL Metale & Nowe Technologie 1-2/24

STAL Metale & Nowe Technologie 1-2/24

Zamów
Nowoczesne Hale 1/2024

Nowoczesne Hale 1/2024

Zamów
Utrzymanie Ruchu 1/2024

Utrzymanie Ruchu 1/2024

Zamów
Fastener 1/2023

Fastener 1/2023

Zamów
Metody diagnostyki maszyn i urządzeń w predykcyjnym utrzymaniu ruchu

Metody diagnostyki maszyn i urządzeń w predykcyjnym utrzymaniu ruchu

Zamów
Rozwiązania energooszczędne wykorzystywane w budownictwie wielkopowierzchniowym (e-book)

Rozwiązania energooszczędne wykorzystywane w budownictwie wielkopowierzchniowym (e-book)

Zamów
Gwinty - rodzaje, wymiary, podstawowe obliczenia

Gwinty - rodzaje, wymiary, podstawowe obliczenia

Zamów
Koła zębate – projektowanie, wytwarzanie, pomiary, eksploatacja

Koła zębate – projektowanie, wytwarzanie, pomiary, eksploatacja

Zamów
Inżynieria doskonałości w procesach biznesowych. Przewodnik po teorii i dobrych praktykach

Inżynieria doskonałości w procesach biznesowych. Przewodnik po teorii i dobrych praktykach

Zamów
Metrologia. Wybrane zagadnienia (e-book)

Metrologia. Wybrane zagadnienia (e-book)

Zamów
Przewodnik po technologiach przemysłu 4.0

Przewodnik po technologiach przemysłu 4.0

Zamów
Vademecum projektanta. Budownictwo halowe (e-book)

Vademecum projektanta. Budownictwo halowe (e-book)

Zamów
Poznaj nasze serwisy

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.