Marka fischer otwiera się na rich content

Współczesny handel internetowy bez cienia wątpliwości jest złożonym i skomplikowanym ekosystemem wzajemnych zależności. Patrząc na rynek z lotu ptaka, dostrzec można jednak 3 kluczowe podmioty, które są od siebie wzajemnie zależne: markę (czyli producenta/dostawcę produktów), sklep (dystrybutora produktów) i klienta (nabywcę produktów). Każdy z nich ma do zrealizowania indywidualne cele. Klient chce komfortowo i bezpiecznie dokonać zakupu, z którego będzie zadowolony. Marka dąży do umacniania swojego wizerunku i zdobywania zaufania klientów, podczas gdy sklep internetowy koncentruje swoje działania na maksymalizacji sprzedaży.

Marka-fischer-otwiera-sie-na-rich-content-Fot-1

Czym jest rich content?

Rich content to atrakcyjny i angażujący sposób prezentacji produktów w e-commerce. Jego rolą jest dostarczenie klientowi kompletnej wiedzy o produkcie, by ten mógł podjąć właściwą decyzję zakupową. Coraz częściej rich content zastępuje tekstowy opis w sklepach internetowych, odgrywając ważną rolę w optymalizacji konwersji sprzedaży online.

Co warte podkreślenia – rich content to narzędzie, które wspiera wysiłki działu marketingu i sprzedaży. Dobrze zaprojektowany i prawidłowo wdrożony w sklepach internetowych buduje wizerunek marki i wspiera odsprzedaż produktów.

Jest kilka czynników które powodują, że karty produktowe są tak istotnym elementem w sprzedaży online:

  • Kluczowy etap ścieżki zakupowej online – 90% kupujących online odwiedza karty produktowe przed dokonaniem zakupu
  • Kreowanie preferencji zakupowych – 60% Polaków w pierwszym kroku szuka informacji o produkcie w internecie
  • Ważne źródło wiedzy dla klientów – 53% kupujących szuka informacji o produktach w sklepach internetowych, a nie na stronach producentów

Nowa rzeczywistość w e-commerce

Dane z badań pokazują, jak mocno zmienił się krajobraz e-commerce po 2020 roku. Po pierwsze, liczba internautów kupujących online zwiększyła się do 73%, co daje wzrost o 11 p.p. w stosunku do roku wcześniejszego (Gemius: „E-commerce w Polsce 2020”). Poza tym zmieniła się struktura e-klientów, m.in. zaktywizowali się użytkownicy po 50. roku życia.

Po drugie, Polacy zaczęli kupować w internecie produkty, które wcześniej nabywali wyłącznie lub głównie stacjonarnie. Wiele branż zanotowało wzrosty sprzedaży w kanale online od kilkunastu do kilkudziesięciu procent rok do roku (m.in. kosmetyki, farmacja, wyposażenie wnętrz, branża budowlana).

I po trzecie, dynamicznie rośnie liczba nowych sklepów online, które zauważyły, jak ważnym kanałem sprzedaży staje się e-commerce. W Polsce, wg raportu Shoppera, w 2020 roku pojawiło się aż 12 tys. (!) nowych e-sklepów (najwięcej z branż kosmetycznej, wyposażenia domu i ogrodu oraz delikatesów).

Wszystko to sprawia, że w sprzedaży online doświadczamy tak dużej konkurencyjności, z jaką nigdy wcześniej nie mieliśmy do czynienia. W efekcie producenci i dystrybutorzy muszą włożyć znacznie większe wysiłki w dotarcie do klienta, wzbudzenie w nim zaufania, pozyskanie go oraz zdobycie jego lojalności.

Automatyzacja-na-wyciagniecie-reki-czyli-dlaczego-warto-brac-udzial-w-targach-branzowych-Pawel-Szczerkowski
Partner kategorii:

Automatyzacja na wyciągnięcie ręki, czyli dlaczego warto brać udział w targach branżowych?

W ubiegłym roku z powodu pandemii odwołano większość targów branżowych, także tych poświęconych automatyce. Zabrakło więc możliwości osobistego spotkania całego innowacyjnego sektora przemysłu. Na szczęście dziś okazji do wymiany najnowszej myśli technicznej nie ...

Kiedy-tradycyjny-magazyn-a-kiedy-self-storage-dlaProdukcji.pl
Partner kategorii:

Kiedy tradycyjny magazyn, a kiedy self storage?

Self storage – czyli usługa „samoprzechowywania”, w Polsce wciąż mylnie jest porównywana do magazynów wielkopowierzchniowych. Chociaż wydawać się może, że zarówno pomieszczenia self storage jak i tradycyjne magazyny mają podobne zastosowanie, to różnic jest naprawdę wiele. <...

URU-4-21-ULTRADZWIEKOWA-DETEKCJA-USZKODZEN-1
Partner kategorii:

Case Study: diagnostyka łożyska tocznego o niskiej prędkości obrotowej – ultradźwiękowa detekcja uszkodzeń

Metoda ultradźwiękowa do inspekcji stanu łożysk wolnoobrotowych Wibrodiagnostyka od dawna jest znaną metodą badania stanu maszyn wirujących. Technologia ultradźwiękowa jest coraz częściej wykorzystywana w połączeniu z ...

Partner kategorii:

Blechexpo 2021: EAGLE LASERS prezentuje najnowszą wycinarkę laserową iNspire o mocy 30 kW

Eagle Lasers podczas targów Blechexpo w Stuttgarcie, które odbędą się od 26 do 29 października, po raz pierwszy zaprezentuje swój najnowszy system cięcia laserowego iNspire o mocy 30 kW. Tą premierą marka po raz kolejny zaskakuje branżę cięcia laserowego, udowadniając, że f...

LVD-wprowadza-wycinarke-laserowa-zrobotyzowana-maszyne-do-giecia-oraz-pakiet-oprogramowania-Fot-1-dlaProdukcji.pl
Partner kategorii:

LVD wprowadza wycinarkę laserową, zrobotyzowaną maszynę do gięcia oraz pakiet oprogramowania

Podczas targów Blechexpo firma LVD skupi uwagę na korzyściach związanych z efektywnością procesów, prezentując światłowodową wycinarkę laserową Phoenix FL-3015 o mocy 20 kW, nową zrobotyzowaną maszynę do gięcia Ulti-Form, a także pakiet oprogramowania CADMAN® v8.7 - zaprojek...

Obróbka cieplno-mechaniczna stopów Mg dlaProdukcji.pl
Partner kategorii:

Obróbka cieplno-mechaniczna stopów Mg

Stopy magnezu ze względu na mały ciężar właściwy są stosowane w tych gałęziach przemysłu, w których redukcja masy jest kluczowa. Mowa tutaj o przemyśle samochodowym, lotniczym i kosmicznym. Wadami stopów magnezu są podatność na korozję oraz słabe własności mechaniczne. Wytrz...

Kiedy-tradycyjny-magazyn-a-kiedy-self-storage-dlaProdukcji.pl
Partner kategorii:

Kiedy tradycyjny magazyn, a kiedy self storage?

Self storage – czyli usługa „samoprzechowywania”, w Polsce wciąż mylnie jest porównywana do magazynów wielkopowierzchniowych. Chociaż wydawać się może, że zarówno pomieszczenia self storage jak i tradycyjne magazyny mają podobne zastosowanie, to różnic jest naprawdę wiele. <...

STAL-9-10-21-wlasnosci-i-pomiary-Wojciech-Adamczyk-POMIARY-PRZEWODNOSCI-CIEPLNEJ-CIAL-STALYCH-rys-1
Partner kategorii:

Pomiary przewodności cieplnej ciał stałych metodą termografii aktywnej z impulsowym nagrzewaniem laserowym

W artykule przedstawiono procedurę pomiaru przewodności cieplnej metodą termografii aktywnej z zastosowaniem impulsowego nagrzewania próbki za pomocą lasera. Do wykonania badań eksperymentalnych użyto oryginalnego stanowiska pomiarowego własnej konstrukcji. Umożliwiało ono p...

Kilka-slow-o-oczyszczaniu-sciekow-galwanicznych
Partner kategorii:

Kilka słów o oczyszczaniu ścieków galwanicznych

Dbając o coraz lepsze zabezpieczenia antykorozyjne z wykorzystaniem różnych oferowanych przez galwanotechnikę powłok, nie możemy zapomnieć o efekcie końcowym naszych zabiegów, jakim są ścieki i osady poprocesowe. Podsta...

reklama

Relacje

Katalog produktów

Nasze strony wykorzystują pliki cookies. Korzystanie z naszych stron internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących plików cookies oznacza, że zgadzacie się Państwo na umieszczenie ich w Państwa urządzeniu końcowym. Więcej szczegółów w Polityce prywatności.